7 sep 2013

Van alles wat

Zo ondertussen zijn we denk ik aangekomen bij het heden.

We hebben een hoop gezeik gehad, 2 puppies erbij gekregen, weer verhuisd en dan vanaf nu gaat alles beter. Daar ben ik van overtuigd. Ik kan wel zeggen dat we de hordes die we zijn tegen gekomen overwonnen hebben. En dat het ons nog sterker heeft gemaakt onderling maar ook als gezamenlijk front.

Maar dan over een paar dagen breekt hier ook weer het normale leven aan. Over 8 dagen gaan de kinderen weer naar school. En dat werd tijd. 3 Maanden vakantie is veel te lang, ik begrijp dat ze hier zo lang vakantie houden omdat het anders veel te warm is. Maar echt praktisch is het niet. De kinderen zijn er dan ook echt aan toe ze beginnen zich te vervelen en worden een beetje kriebelig van zichzelf en van elkaar.
En eenmaal op school dan kunnen ze ook verder met hun ontwikkeling en verder met de Turkse taal. Want dan MOETEN ze. Ze kunnen het wel maar nu is het makkelijk om gewoon Nederlands te praten en eenmaal op school hebben ze geen keus. Dit zal ook wel irritaties met zich meebrengen maar ook die worden weer overwonnen.

Voor nu hebben we even genoeg meegemaakt en maken we ons op voor de dingen die we nog gaan tegenkomen. Zolang je met elkaar positief blijft komt het allemaal goed daar ben ik van overtuigd.

Het is nu zaterdag en we hebben vanmorgen besloten dat we vandaag gewoon niet te veel of liever gezegd niks gaan doen. Nu moet ik plaats gaan maken voor Jayden want die wil graag op de computer dus liever gezegd mam oprotten achter dat ding :D.

Fijne zaterdag en een prettig weekend allemaal.

Liefs Nathalie

Geen opmerkingen: