3 sep 2013

Oh wat trots

Ja daar zijn we weer. Vanavond live vanaf  "de Titanic" heerlijk voetjes op de bank, laptop op schoot.
En dat allemaal om jullie te kunnen vertellen hoe trots ik ben.

Natuurlijk ben ik super trots op al mijn kinderen. Sta verbaasd van hun veerkracht en de manier hoe ze alles oppakken en opnemen. De een gaat het natuurlijk wat makkelijker af dan de ander maar dat wilt niks zeggen. En daarbij komt dat zodra de scholen hier weer beginnen 16-9 er weer een ritme komt. Het ritme is er nu ook wel maar dan in een lossere vorm.

Maar daar gaat het komen. Mijn jongste spruit want daar gaat het nu even over. Op 17 september wordt ze pas 5. Ze heeft een dikke 7 maanden zwemles gehad. En als je haar dan nu ziet. Alsof ze nooit wat anders heeft gedaan. Ze zwemt zonder hulpmiddelen, het krukje en het plankje zijn leuk om mee te spelen maar verder niks. Ook hebben we 3 slangen voor in het zwembad maar ook die zijn meer voor de fun of om trucjes mee uit te halen.

Hier heb ik een filmpje waar mijn waaghalzen samen salto's en bommetjes maken. Deze is nog bij het oude huis gemaakt. Bommetjes en salto's

Hier eentje van hoe we Lyonne aan het leren zijn om iets op te duiken van de bodem (1.60 mtr diep) Lyonne leert duiken

In ons nieuwe huis hebben we een groter zwembad dan bij het vorige. Ik schat 10 meter bij 5 meter.
En daar in een keer een hoop lawaai en support. "Mama je moet komen kijken!!!"roepen ze in koor. Dan ren je naar buiten en dan is het volgende wat je ziet Mama je moet komen kijken . Zeg nou zelf daar kun je toch alleen maar super trots op zijn hoe ze het allemaal doet en dat met nog geen 5 jaar.
Die kleine waterrat zwemt even 10 mtr onderwater. En dan wetende dat het filmpje de 15e keer was volgens mij dus ze was al kapot en vermoeid. Ik kan alleen maar zeggen dikke duim Lyonne en laat iemand dat maar eens na doen met nog geen 5 jaar.

Zo dat wou ik voor vanavond nog even kwijt :)
Liefs Nathalie

Geen opmerkingen: